TOUR DE FRANCE ZONDAG 15 JULI

zondag 15 juli 2018

TOUR DE FRANCE

We gaan met onze fanbus naar de aankomstplaats van de etappe ARRAS-ROUBAIX op ZONDAG 15 JULI.
De aankomst is voorzien op de laan naar de historische "vélodrome de Roubaix".

Daar op deze dag ook de finale van het W.K. voetbal word betwist (om 17.00 uur) hebben we onze dag als volgende ingedeeld:

-Vertrek aan lokaal Wembley te Middelkerke om 9.30 uur./Gistel oprit autosnelweg (aan MORTIER landbouwmachines) om 9.45 uur.
-Aankomst omstreeks 11.00 uur centrum Roubaix.
 Iedere deelnemer krijgt een stadsplan met parking bus en aankomstzone.
-De aankomstlijn bevind zich op een tweetal km. van het centrum, iedereen is vrij tot 20.00 uur.
-Vertrek terug huiswaarts om 20.00 uur.

Op deze manier kunnen de voetballiefhebbers ook nog de finale op TV bijwonen in één of andere horecazaak of terrasje indien zij dit wensen.
Niet-voetballiefhebbers hebben zo ook meer tijd na de aankomst om zich naar de fanbus te begeven of wat langer tussen de teambussen "te blijven hangen".
Geen excuses om niet mee te gaan hé. Timothy zal er immers ook bij zijn.

NU INSCHRIJVEN IN HET LOKAAL
Leden: 20 euro pp
Niet leden betalen 25 euro en worden automatisch lid.

NU INSCHRIJVEN !!!